.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنظیم بازار مرکبات ، اختیار جدید استانداران شمالی
دولت به استانداران شمال در زمینه محصولات کشاورزی تفویض اختیار می کند و این سیاستهای باید به گونه ای اتخاذ شود تا در مجموع به بازار کشور مشکلی وارد نشود.
تنظیم بازار مرکبات ، اختیار جدید استانداران شمالی

معاون اول رئیس جمهور گفت: کل بازار مرکبات ایران با هماهنگی به عمل آمده از سوی استاندارن شمالی تنظیم می شود.

محمدرضا رحیمی در کارگروه بررسی وضعیت مرکبات، پنیه و زیتون شمال در گرگان افزود: تنظیم این بازار منهای مرکبات جنوب است و استانداران مسئول تنظیم بازار مرکبات شمال هستند.

وی اظهار داشت: در زمینه تنظیم بازار برنج و چای شمال نیز وضعیت به این شکل است که استانداران باید در این زمینه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد پنبه نیز یک برنامه ای باید تدوین کنیم و کار به گونه ای پیش رود که با حضور استانداران شمال نسبت به این محصول تصمیم گیری شود.

رحیمی بیان داشت: دولت به استانداران شمال در زمینه محصولات کشاورزی تفویض اختیار می کند و این سیاستهای باید به گونه ای اتخاذ شود تا در مجموع به بازار کشور مشکلی وارد نشود.

معاون اول رئیس جمهوری عنوان کرد: در مجموع مسئول تنظیم بازار کشور، بازرگانی و وزیر بازرگانی است و اختیارات تا جایی به استانداران تفویض می شود که خللی به بازار کشور وارد نشود.

وی عنوان کرد: تنظیم بازار، کشور به سه قسمت تقسیم می شود که یکی از بخشها گلستان است و تنظیم و تعرفه محصولات کشاروزی بر عهده استانداران این مناطق است.

60 درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود/ تولید پنبه ایران در جهان محسوب نمی شود

وی با اشاره به ورود گلستان در کارگروه کشاورزی یادآور شد: 60 درصد نیاز پنبه کشور در گلستان تامین می شود و باید به این استان توجه کافی شود.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: 60 درصد تولید پنبه جهان در خارج از آسیا تولید می شود و تولیدات کشور آن قدر در این محصول کم است که به حساب نمی آید.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم به عدد بالای یک درصد برسیم، رتبه ما در دنیا لحاظ می شود و باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

کارگروه کشاورزی با هدف بررسی وضعیت مرکبات، زیتون و پنبه استانهای شمالی کشور به ریاست محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری در سالن اجتماعات فرمانداری گرگان تشکیل شده است.

صادق خلیلیان وزیر جهاد و کشاورزی، محرابیان وزیر صنایع و معادن و غضنفری وزیر بازرگانی و استانداران استانهای شمالی در این کارگروه شرکت دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.